![](/assets/zdj_produktow/MAGNAT/magnat2.png)
![](/assets/zdj_produktow/MAGNAT/magnat4.png)
![](/assets/zdj_produktow/MAGNAT/magnat2.png)
![](/assets/zdj_produktow/MAGNAT/magnat4.png)
System Magnat
- PRODUCENT: nie podano
- DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU: DOSTĘPNY
- INDEX:
- KOLOR: nie dotyczy
System Obsługi Supermarketu MAGNAT to nowoczesny i zaawansowany funkcjonalnie program pełnej obsługi rozproszonej sieci sklepów działających w architekturze klient- serwer.
WERSJA: informacje w opisie
Program powstał, aby usprawnić oraz ułatwić pracę sklepów. Prowadzi on pełne rozliczenie ilościowo- wartościowe, a także zapewnia wydajną pomoc w zarządzaniu placówką handlową. Charakteryzuje się bardzo dużą szybkością działania, stabilnością, wysokim bezpieczeństwem użytkowania oraz automatyzacją pracy.
System MAGNAT powstał w oparciu o analizę specyficznych trudności sklepów, wynikających z:
- konieczności utrzymania kontroli nad szybkim przepływem dużej ilości towarów,
- brak dobrego i szybko działającego serwisu,
- brak pewnego zabezpieczenia danych firmy i ograniczeń pracowników w dostępie do nich,
- długi i uciążliwych inwentaryzacji,
- mało wydajnych systemów kasowych, nieprzystosowanych do obsługi większej ilości kas,
- zmian w popycie (rotacja),
- braku dokładnych informacji o sprzedaży poszczególnych towarów,
- konkurencji innych sklepów.
Podstawową zaletą systemu jest jego funkcjonalność, uzyskana na przestrzeni wielu lat doświadczenia w szeregu branż. Program może być dowolnie konfigurowany w różnych placówkach, co pozwala dostosować go do zmieniających się potrzeb Klientów czy specyfiki otoczenia. Wobec tego, system wykorzystują nie tylko pojedyncze placówki handlowe, ale i duże sieci sklepów posiadające własne hurtownie oraz centra dystrybucyjne. Ponadto, Magnat współpracuje w pełnym zakresie z większością urządzeń przeznaczonych do pracy w marketach.
Korzyści wynikające z wprowadzenia Systemu Obsługi Supermarketu MAGNAT:
- pełna kontrola nad szybkim przepływem dużej ilości towarów oraz aktualną rotacja na poszczególnych magazynach sklepowych,
- kompleksowa informacja o wielkości sprzedaży, polityce rabatowej itp.,
- dostosowanie programu do specyfiki rynku branży odzieżowej, obuwniczej, spożywczej,
- obsługa większej ilości stanowisk sprzedaży,
- rozbudowany system raportowania,
- zautomatyzowanie i skrócenie inwentaryzacji (wyeliminowanie błędów),
- zdalne zarządzanie towarem, grupą oraz całym asortymentem,
- stabilność pracy systemu, bezpieczeństwo danych firmy, możliwość zarządzania dostępem pracowników do zasobów systemu,
- zastosowanie metody rozliczeń ilościowo-wartościowych (precyzyjność wprowadzanych danych, ścisła rejestracja sprzedawanych towarów),
- pełna kontrola i możliwość scentralizowanego zarządzania rozproszoną strukturą sieci sklepów,
- łatwość, intuicyjność obsługi sprzedaży,
- możliwość dalszej rozbudowy systemu,
- obsługa kart lojalnościowych/rabatowych/punktowych,
- sprawny i szybki serwis aplikacji on-line,
- oszczędność w zakresie sprzętu.